Często zadawane pytania

1) Czy kancelaria działa na terenie całej Polski?

Tak, dzięki ścisłej współpracy z kancelariami adwokackimi i radcowskimi obsługujemy sprawy z całego kraju na każdym etapie postępowania.

2) Czy kancelaria prowadzi sprawy spoza Polski?

Niestety na chwilę obecną prowadzimy jednie sprawy na terenie kraju.

3) Czy moje roszczenia nie są przedawnione?

W zależności od rodzaju zdarzenia termin przedawnienia wynosi od 3 do nawet 20 lat. W przypadku wątpliwości najlepiej skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.

4) Czy moje roszczenia są zasadne?

W tym celu należy skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.

5) Ile kosztuje prowadzenie sprawy?

Wynagrodzenie kancelarii jest prowizyjne. Wysokość prowizji jest ustalana indywidulnie z Klientem. Rozliczenie następuje dopiero po wygraniu sprawy.

6) Ile kosztuje weryfikacja sprawy?

Weryfikacja sprawy jest bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.

7) Ile pieniędzy mogę otrzymać?

Wysokość roszczeń ustalana jest indywidulnie na podstawie wszystkich okoliczności sprawy. Aby otrzymać odpowiedź na to pytanie najlepiej skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.

8) Jakie świadczenia mogę uzyskać?

W przypadku błędu medycznego lub naruszenia prawa pacjenta poszkodowanemu przysługuje szereg świadczeń takich jak zadośćuczynienie, odszkodowanie za koszty leczenia, czy renta. Zakres świadczeń określany jest indywidulanie w oparciu o okoliczności danej sprawy i skutki błędu dla zdrowia poszkodowanego. Aby otrzymać odpowiedź na to pytanie najlepiej skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.

Jakie sprawy obsługujemy