1) Czy kancelaria działa na terenie całej Polski?
Tak, dzięki ścisłej współpracy z kancelariami adwokackimi i radcowskimi obsługujemy sprawy z całego kraju na każdym etapie postępowania.
2) Czy kancelaria prowadzi sprawy spoza Polski?
Niestety na chwilę obecną prowadzimy jednie sprawy na terenie kraju.
3) Czy moje roszczenia nie są przedawnione?
W zależności od rodzaju zdarzenia termin przedawnienia wynosi od 3 do nawet 20 lat. W przypadku wątpliwości najlepiej skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.
4) Czy moje roszczenia są zasadne?
W tym celu należy skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.
5) Ile kosztuje prowadzenie sprawy?
Wynagrodzenie kancelarii jest prowizyjne. Wysokość prowizji jest ustalana indywidulnie z Klientem. Rozliczenie następuje dopiero po wygraniu sprawy.
6) Ile kosztuje weryfikacja sprawy?
Weryfikacja sprawy jest bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.
7) Ile pieniędzy mogę otrzymać?
Wysokość roszczeń ustalana jest indywidulnie na podstawie wszystkich okoliczności sprawy. Aby otrzymać odpowiedź na to pytanie najlepiej skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.
8) Jakie świadczenia mogę uzyskać?
W przypadku błędu medycznego lub naruszenia prawa pacjenta poszkodowanemu przysługuje szereg świadczeń takich jak zadośćuczynienie, odszkodowanie za koszty leczenia, czy renta. Zakres świadczeń określany jest indywidulanie w oparciu o okoliczności danej sprawy i skutki błędu dla zdrowia poszkodowanego. Aby otrzymać odpowiedź na to pytanie najlepiej skorzystać z procedury weryfikacji. Jest ona bezpłatna. W celu przekazania sprawy do weryfikacji prosimy skorzystać z formularza kontaktowego lub skontaktować się telefonicznie.